2008年4月3日 星期四

公務員的一天


某天中午,政府總部Canteen ……

公務員A:「喂,成個禮拜唔見人,放大假呀?」

公務員B:「係呀!啱啱攞左OEA(編按:即公務員海外教育津貼,Oversea Education Allowance)送個大仔去英國讀high school,所以請左一個禮拜假陪個仔過去英國搞入學手續囉!」

公務員A:「點解唔索性請多兩個禮拜假去歐洲玩吓呀?」

公務員B:「我都想架,不過我老細今日開始放大假,我要留喺度act佢個位呀!不過等佢番嚟我都要放架,我儲埋成170日假,再唔放就爆假架喇!(編按:九七前入職的公務員一般每年有40.5日大假,最多可儲180日)」

公務員A:「哈,其實我地一年咁多日假,加埋公眾及法定假期,而家又行埋五天工作制,計吓計吓一年差唔多有三份一時間唔駛返工!」

公務員B:「所以我話煲呔真係醒囉,識得搞五天工作制,簡直係特區成立以來最大嘅德政,唔駛花費額外資源就贏哂我地啲公務員嘅掌聲!以前老懵董就唔識咁做喇!」

公務員A:「鬼咩,阿董成世都未打過工,點似得煲呔咁由低做起,會明白我地啲打工仔嘅心態架?」

公務員B:「係呢,咁你呢排有乜搞作呀?」

公務員A:「無呀,上個月財政年度埋單計數之前,我地個office為左要一次過駛曬未用完既錢、以防俾Treasury(編按:即庫務科,Treasury Branch)搵藉口減資源,所以夾硬買左幾十部彩色printer、數碼相機同PDA。o的貨過兩日就會送黎,但係office個貨倉又爆哂棚,而家仲頭痛緊唔知o的野可以放o係邊。」

公務員B:「嘩,乜你咁落後架,而家仲會搞埋呢o的年尾大採購,學下我個office啦,我地每個月都會睇住盤數,隔兩個月度就大手筆買一次野,咁就唔駛谷埋財政年度完結時,先黎頭痛唔知點樣駛錢。」

公務員A:「有道理,黎緊呢一年我都要學你先。咁你呢,呢輪又有搞緊乜呀?」

公務員B:「呢輪忙於籌備薪酬趨勢調查呀。」

公務員A:「係喎,聽講阿財爺已經一早係財政預算案度作出撥備,睇黎今年加人工都無走雞喇!」

公務員B:「緊係喇,玩程序我地公務員最叻架喇!問題係最後加幾多囉。」

公務員A:「之前幾年香港經濟差,我地俾人鬧足咁多年,資源就狂cut。而家經濟好番、庫房水浸,大把部門等住請人同開位,睇嚟我地都算苦盡甘來喇!」

公務員B:「讀書都有教喇,柏金遜定律,官僚機構生命力幾頑強至得架!」

公務員A:「話時話,canteen啲嘢好似越來越難食。」

公務員B:「聽日出糧,一於book定枱去庸記食燒鵝喇。」

公務員A:「好提議喎,咁聽日call你喇!」

公務員B:「好呀!」

1 則留言:

匿名 提到...

Excellent Article.
Typical mind of an 公務員
I hate the attitude of 公務員

分類